söndag 25 januari 2009

Hjärterum


Kilade ner i en fotostudio på söder för att köra ett pass med Chewie. Det var riktigt trevligt där och inte alls den klassiska träningsmiljön man ser på gym - och detta var enbart ett stort plus och gör att man blir påmind om att det går att träna var som helst. Finns hjärterum så finns crossfitrum. Någon satt vid en dator och jobbade och överallt låg fotoutrustning och högar med papper och andra för mig oidentifierbara föremål som hör till. Vi gjorde plats för Push-uphandtag, en sträcka att göra Walking Lunges på och trängde in i fotopappersdjungeln för att hitta en Pull-upstång som satt där. Jag bara älskade känslan!

WU: skakade loss, böjde och sträckte, hoppade och vevade.

21-15-9: OH WalkingLunges med KB 1Pd (bytte arm) - Push-ups (handtag) - Sit-ups: 6:48. 
(Nu var jag så trött att en besökare till studion fick kliva över mig där jag låg och flämtade.)

20 KB swings 1Pd - 10 Knees to Elbows x3: 5:02

Frontsquats 27kg: 10 - 10 - 10 reps.

Sen gick Chewie upp på händerna men jag var helt slut och gick på fötterna till Sono.

1 kommentar:

rackempackem sa...

keep it up! my friend!