söndag 1 februari 2009

Överträning?


Det började sent i natt när jag sagt hej då till de sista gästerna. Satt själv och kollade film - då började det: panikhunger, muskelvärk i rygg och nacke och frossa. Hungern tacklade jag genom att springa ut till den nattöppna grillen och köpa en meny men frossan tilltog och jag började oroa mig för att jag fått influensa. Efter att spelat tetris i någon sorts komatillstånd och slagit nytt rekord så gick jag och la mig och sov i ca 12 timmar. När jag vaknade kändes det likadant i ryggen och jag vågade knappt gå upp. Ringde Brossan och Baby B som båda konstaterade att om det inte var influensan så var det överträning. Jag borde vila. I skrivande stund känns det redan bättre och i kväll sa jag inte röra mig ur fläcken även om de skulle dela ut gratis kettlebells i guld på medborgarplatsen (eller...?).

Inga kommentarer: