torsdag 12 februari 2009

Lara Croft del 4


WU: Dammsugning, Hand Stand Starters 10+10, OHSQ 10.

WO: 
L-sit: 0:33 (pr) - 0:19 - 0:17
Hand Stand: 0:04 - 0:05 - 0:03 - 0:05 (räknade bara minst 3 sek.)
Frog Stand: 0:30 - 0:35 - 0:16 (en katt störde mig första setet)

Prövade en grej som Lawyer berättade; när man går upp i handstående ska man ha händerna rakt över huvudet hela vägen till de möter golvet - då kommer man upp i bättre balans. Lawyers son har gått i gymnastik och det är därifrån informationen kommer. Jag provade detta och det visade sig faktiskt att man kom direkt i rätt läge. Sedan är det ju svårt att stå kvar. Det blir nästa projekt. Men övningen Hand Stand Starters var en toppenövning - tack Load för tipset!

Nu fest: Vittling och öl!


3 kommentarer:

rackempackem sa...

Puss på dig! Snart är jag hemma. Då ska vi träna skivstång!

Bear sa...

Mmm, ser gott ut, riktig mat och riktig öl! Måste ju slå ett slag för min gamla arbetsplats där jag knäckte extra...knäckte några bira också: http://www.slottskallans-bryggeri.se/

V i k i t i k i t a v i sa...

Aha - jag blir sugen! Ska kolla in deras öl nästa fest!