lördag 7 februari 2009

Lördagsträff


Lördagsträff i lokalen som vanligt. Chewie och Brossan och jag. För första gången var Brossan med och tränade i stället för att titta på och äta som han gjort de senaste träffarna. Han kämpade järnet och gjorde ett bra pass och var helt slut efter - bra.

WU: Wall-ball, Walking Lunges, Wrist-Push-U, Double Unders, OH SQ.

(a) Thrusters 5-5-5-5-5: 30kg - 40kg - 40kg - 40kg - 40kg.

Benen är min svaghet här. När jag kommit halvvägs upp så går det av bara farten med armarna.

(b) 3 varv på tid: 5 Dead Hang PU - 5 HSPU - 5 Pistoltraining pall - 20 SU = 4:35

Men: var tvungen att kippa mot slutet på pullupsarna och mina HSPU gick jag bara halvvägs ned (vågar inte riktigt ännu) och pistolerna är väl sådär.

(c) Power Clean: 40kg. Övade lite frivändningar också. Hela vägen från SQ till SQ.

Inga kommentarer: