onsdag 13 maj 2009

Cindy


Load körde Mary med bla riktigt fina Pistols! Själv provade jag på
Cindy. Detta var första gången och Load sa - lite på skoj - att jag måste
ha som mål att göra 15 varv. Med hans och Artos hjälp lyckades jag
göra hela 17 varv. Det hade jag aldrig trott. Det är otroligt vad skrikande
och coachande vänner kan åstadkomma!

"Cindy"
Så många varv som möjligt på 20 min. av:

5 Pull Ups
10 Push Ups
15 Squats

17 varv

Cindy varv 3 - 9

I början ville inte Pullupsarna alls vara med och jag kom ur 
rytm vilket man ser på filmen - fjärde varvet var katastrof. 
Mot slutet blev det bättre och bättre och enligt Load så blev 
mina varvtider snabbare närmare slutet (!?).

I ärlighetens namn finns det nog en och annan teknisk detalj man
kan anmärka på - jag lovar att bli bättre. Jag lovar.


2 kommentarer:

Jonas sa...

Grymt mannen! Keep it up!

V i k i t i k i t a v i sa...

Tack! Jag kör på! Själv då - vad händer mannen? Kom förbi och kör med oss nästa vecka nån gång!