tisdag 26 maj 2009

Barbara


Jag var lite rädd. 
Det pratas så mycket om den här woden. Den ska vara den 
värsta av alla och framstående utövare har fått bryta med 
spyor sprutandes som drakeld ur munnarna. Huh!

Jag tog det således mycket lugnt och lade mig på en nivå som jag
trodde skulle ta mig genom hela med hedern i behåll:

WOD: "Barbara"

5 varv på tid med 3 min vila mellan varje av:
20 Pull-Ups
30 Push-Ups
40 Sit-Ups
50 Squats

1. 05:44
2. 06:12
3. 06:44
4. 06:53
5. 06:54

Ja, det blev jobbigt men inte så att jag fick ligga i tjugo minuter
som vissa andra pass inneburit. Det måste varit rädslan som
saktade ned. Mest nöjd är jag att jag tog mig genom hela.

1 kommentar:

Jonas sa...

Vackert. Poesi. Skönhet. Briljans. Fint jobbat kompis! Imorgon kör jag nog ett pass nere i Årstaviken vid 18 -tiden. Först CF och sedan CL-final på LA Bar i Årsta. Haka på!