måndag 9 mars 2009

Lara Croft del 5


















Slutade med socker 1 mars och har varit sjuk så jag gjorde ett litet lätt pass utan för mycket flås. Tog ordentliga pauser och tittade på Muhammad Ali när han slog Chuck Wepner så det stänkte blod på kameralinsen. Klassisk titelmatch från 75. Skönt mode i publiken. 

Detta är dock av föga intresse för mig - drömmen är ju att utforska hemliga tempelvalv och svinga mig i lianer och i sista sekund kasta mig undan dödsfällor någonstans i bortre Asien. Jag måste således jobba vidare på formen:

WU: 
veva, hoppa, böja
20 PshU (ctf)
20 SU
20 SQ
2x4 Wrist PshU
2 HSPU (halva - dåliga)

WO:
Frogstand: 1:13 (pr) - 1:16 (pr)
L-sit: 0:21 - 0:23
Pistols: 6 - 6 (alt. legs) [strax ovanför vågrätt med låren]

Nu ska jag fuska med sockret och dricka lite öl!

Inga kommentarer: