torsdag 25 juni 2009

Schism Tång


Det är sommar nu...
...men det förändrar inte min lust att träna. Inte Loads heller
så vi bokade som vanligt ett möte i mitt andra hem.

Idag tog Load med sig en kompis som heter Melinda. Hon gjorde en wod
för första gången - Cindy. Hon var jätteduktig! Jag och Load kämpade med
våra skivstänger och svor och frustade...det var jobbigt idag faktiskt.
Det tog på underarmarna så mycket att det knappt gick att greppa
den där förbannade stången till slut. Pump är underdrift - det var
betong.

Efteråt vart det en öl och lite käk på Mosebacke. Livet är Gud.

Wod
AMRAP 20 min:
5 Thruster 40kg
7 Hang Power Clean 40kg
10 Sumo Dead Lift HP 40kg

7 varv (18:43-16:37-13:51-10:48-7:22-2:57-0:22)

Film: första 10 min

1 kommentar:

Jonas sa...

Vilken energi! Vilket drag! Snyggt jobbat allihop!!!