tisdag 30 juni 2009

Puma, Maja och Sumo

Jag har varit på landet. Dålig täckning och modem har avskärmat mig från
omvärlden. Dessutom har bad, öl och värme sänkt träningslusten något. Har dock
sett ut några lämpliga platser för PU-bar, ringar och löpning. På ett ställe kan man 
hänga upp ringar precis vid min favoritbadplats. Man kan även göra annan kroppsvikts-
träning där. Sedan kan man svalka sig i vattnet. Ser redan fram mot mina drygt två
veckor långa vistelse där senare i sommar! Kul att se att alla kompisar hållit igång 
- det verkar ha varit full ös.

På landet kommit nya kattungar och de är Tsarinas barn och alltså Safaris 
barnbarn vilket då gör mig till gammel-morfar :-)

På bilden är (inifrån) Puma, Maja och Sumo.

1 kommentar:

Jonas sa...

När ska du inviga dom där små vackra liven i crossfit-världen gammelmorfar? Söta!
Var ligger landet nånstans? Är du tillbaka i stan?