onsdag 28 oktober 2009

Morgongymnastik



Har satt upp stång och ringar i hallen, så nu kan jag inte gå hemifrån utan en påminnelse om att jag kanske borde träna. Det är ett bra sätt att börja dagen på - att träna lite - innan man går till träningen. Nästa steg är att man hänger upp ringarna i taket ovanför sängen så att det första man gör varje morgon är false-grip pull ups! Jag kan behöva det, jag som fortfarande kämpar med mina muscle-ups. Det är lite som de gamla har det på sjukhuset. Kanske också lägga nåt tungt i trapphuset som man bär ner resp. upp varje gång man går ut eller kommer hem.

Eller bojor runt fotlederna alltid??

Måndag:
1. catalyst athletics warm up
2. 5-5-5-5-3-2 strikta pull ups
3. 50-50 squats
4. 5-5-5-5-5 strikta ring dips

Tisdag:
1. Catalyst athletics warm up
2. lite sit ups och push ups och lite av varje

3. "Nate"- sub:
Amrap 20 min. av:
4 pull ups
4 ring dips
4 hand stand push ups (sub med handduk ca 5cm)
16 kettlebell swings 16kg

10 varv (med en minut kvar på tiden)

2 kommentarer:

rackempackem sa...

ett sånt här handag:
http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/36/43/87/294/7874e876e3e40fa0

V i k i t i k i t a v i sa...

jobbar du i vården?? hur vet man annars var en sån bild finns??