tisdag 6 oktober 2009

Max Effort Black Box: 3 - I


Max effort power snatch:
5-5-5: 40 - 40 - 40kg
3-3-3: 45 - 47,5 - 47,5kg

Det var jobbigare med power snatch än hang power snatch. Kanske inte konstigt då stången ska färdas en längre sträcka. Men kanske ändå då man hinner få upp fart? Jag vet inte vad - jag tränar på bara. Det är kul och man vaknar till. Hade konstiga drömmar i natt och hade ännu inte vaknat riktigt när jag började träna. Efteråt kändes det bra.


Met-con:

(1/2 Cindy)
Amrap 10 min:
5 Pull ups
10 Push ups
15 Squats

10 varv (obrutna set - hurra!)

Jag känner mig nöjd. Ensam i gymet och hade alla möjligheter att maska eller ge upp men jag bet ihop och fick ihop tio varv. Obrutna set vilket jag är nöjd med. Tog lite pauser emellan med promenader till stereon för att höja ljudet eller till påsen med magnesium.

1 kommentar:

rackempackem sa...

snyggt! snart 20 rundor på hela. sov gott!