tisdag 3 november 2009

Jag vilar mig i form


Eftersom jag ska vara med i SM på lördag så tar jag det lugnt nu. Jag vill att det ska spritta i kroppen som det gör när man vilat en tid. Som vanligt så har jag inte alls vilat den senaste tiden men jag har tagit det lugnt.

1. Jag tränar kampsport tre dagar i veckan.

2. Jag har ringar hemma så det har blivit lite False Grip- och Dip-övningar.

3. Jag har tagit långpromenad (från Bromma flygplats till Skanstull)

4. Jag har ätit kopiösa mängder Ben and Jerrys glass (fel kategori)

5. Jag hargjort fys i dojon:

a)
amrap 5 minuter

10 långhopp (ca kroppslängd)
10 push ups med klapp
10 upprullningar (från ryggliggande till stående - jag rullade åt sidan)

4 varv

b)
tabata sit ups
14-15-13-11-10-11-10-11 = 95

4 kommentarer:

rackempackem sa...

doktor tavi's femstegsprogram för perfekt fitness!

jag gillar punkt fyra!

tack för igår btw.

Bear sa...

Jag åt Chunky Monkey till middag i söndags. Mmmm.

Baby B sa...

Inga fler långpromenader nu, man blir seg och långsam av sånt!

V i k i t i k i t a v i sa...

Det har kommit en ny Ben and Jerrys nu som har vaniljglass och stora bitar chokladtäckt knäck - min nya favorit!