tisdag 4 augusti 2009

Mosquitos

Gjorde faktiskt lite träning igår framför TV:n med ett par öl i kroppen.
Orsaken var att jag började frysa. Min pappa föreslog ett par varv runt
huset med hög knäföring. Jag följde inte hans råd helt men blev inspirerad
och gjorde:

100 Squats (4x25)
och
25 Push ups

vilket hjälpte avsevärt. Det handlar nog ofta om dålig blodcirkulation
när man fryser.

Idag gav jag mig ut till myggorna i garaget. Hängde upp Black Hole och
tog med ett elektriskt badmintonrack för att hålla de flesta myggorna
på avstånd - och då menar jag några hundra av flera tusen. Pappa säger
att "luften är mättad med mygg". Det låter otroligt men är sant - man kan
inte ens stå still när man pinkar.

Nåväl:

100 Double unders
100 Pull ups
100 Squats
100 Sit ups
100 Push press 20kg

tid? - nej, det är semester,men jag redovisar en tid här:

100 sekunder i vattnet i kall sjö.

Inga kommentarer: