fredag 31 juli 2009

Nicole - skogsväg och garage

Andra gången jag gör denna WOD, första gången var länge sedan och jag var
nybörjare. Nu kände jag mig nöjd - hade som målsättning att ta det väldigt
lugnt då det är min semester fortfarande och mitt ena knä varit sådär.

Nåväl - jag gav mig ut på skogsvägen som leder upp till farsans hus och pullupsen gjorde
jag på nyligen uppsatta stången i garaget. Det tog mig och brorsan mycket tid och
huvudbry innan vi lyckades. Det kändes kul att just Nicole kom efter allt det!

Slet upp tre fina skinnflikar i händerna - men det var det värt.

Nicole
AMRAP in 20 min
400m löpning
max reps pullups

6 varv
antal pullups:
21 - 14 - 13 - 11 - 8 - 16 = 83
(förra gången: 7-7-5-4-4-3 = 30)

Taktikvilade en minut ungefär innan sista pullups-setet - he he

3 kommentarer:

Jonas sa...

Vilken progression! Snyggt jobbat kompis! Keep it up.

Baby B sa...

Grymt! Och brorsan?

V i k i t i k i t a v i sa...

brorsan springer mest, han ska ju delta i midnattsloppet...