fredag 7 augusti 2009

Tavi Im Gasthaus

Ja, idag var det toppenväder, men då det blev kväll och lagom
svalt att träna så kom myggen fram ur sina hålor. Det var inte
kul så jag och brorsan flydde in i nya gäststugan på tomten som
har balkar i taket hyffsat lämpliga att göra pull-ups på (notera att
jag skrev "hyffsat". Det är stora fyrkantiga bjälkar, svårt grepp alltså).

Dagens: team work out med brorsan, 5 varv var, vart annat

5 varv i makligt tempo av:
Push ups - max reps
Squats - 30
Strict Pulls ups - max reps

Brorsan bangade ur efter sitt andra varv så jag vilade så länge som
jag uppskattade att hans varvtid var - kanske tyckte jag att han blev
långsammare och långsammare för jag tog längre och längre pauser ;-)

1. 32-30-9
2. 25-30-8
3. 20-30-6
4. 12-30-5
5. 12-30-7

Det kändes gött - efter det åkte jag till badplatsen där det var helt tomt!!!!
Det blev bad och en stunds kontemplation i kvällsolen på bryggan - nice!

Inga kommentarer: