torsdag 23 april 2009

Det spritter i kroppen!



Varit sjuk över en vecka så jag gjorde nog bäst i att ta det lugnt första passet. Lättare sagt än gjort. Alla andra gjorde woden med 100 Inverted Burpees och jag fick lova mig själv att göra den en annan dag för den verkade så kul. Jag testade 10st på skoj och det kändes riktigt bra.






WU: ostrukturerat, 10 inv burpees, 10 PU, 4 L-PU, lite SQ mm. (som en kalv på grön äng)

Kampsport: mitts, sparring
(inte så lugnt som jag borde och det slutade med näsblod i båda borrarna...)

Ja - det spritter i kroppen och jag kan knappt bärga mig till i morgon då jag ska få träna mer!

2 kommentarer:

rackempackem sa...

Kul att höra kompis! Var kör du idag?

V i k i t i k i t a v i sa...

Bra fråga - troligen vid hörnet Majorna/Gårda. Har fullt upp idag men ska nog hinna klämma in ett minipass.