söndag 22 november 2009

Handflator















5/3/1

Shoulder press
5 x 20 - 5 x 25 - 3 x 30 - 5 x 32,5 - 5 x 37,5 - 10 x 42,5 kg (max reps)


metcon

AMRAP 12 min
- 4 clapping pull ups
- 6 broad jumps (kroppslängd)
- 8 Kettle bell swings 24kg
9 varv

Drog upp rediga flappers i båda handflatorna. Tror det var en kombination av både klappande pullups och KB svingar. Eller så beror det på att jag slarvat med pimp-stenen i duschen sista tiden. Dags att göra valkslipning till en vana. Nåväl, jag sprang iväg och tejpade innan sista varvet så att jag hann nio i alla fall trots att jag siktade på tio. Det var en väldigt rolig work out! Jag gillar att hoppa. Tack Rackler för programeringen!

4 kommentarer:

Fit 4 50 sa...

Ahhh..vi är ett gäng! Kul! Trevligt att göra din bekantskap! Nu ska det bli Wendler ända hem till påska;)

V i k i t i k i t a v i sa...

(Jasså, är det påsk om åtta cykler? )

Tack det samma! Nu kör vi!

Fit 4 50 sa...

Efter åtta cykler kan vi säga att det är påsk varje dag om vi vil och ingen skulle våga ifrågasätta oss;)

V i k i t i k i t a v i sa...

he he