söndag 13 september 2009

ME Black Box III


Ja vad hände med ME black box II undrar du nu (eller kanske inte) och
då säger jag: Fråga de som uppfann kräftskiva resp. snaps. Nåväl jag
återhämtade mig på ett par dagar och hoppas att min satsning ska
fortsätta - och idag gick det bra faktiskt.

Dagens program:

M.E. Ring-Dips (egentligen vanliga)
5-5-5 = 5kg-8kg-10kg
3-3-3 = 15kg-20kg(fail, klarade en)-15kg

Rest

3 Rounds for Time.

DB Hang Power Clean 3
DB Hang Power Clean 3 Right
DB Hang Power Clean 3 Left
DB Hang Power Pull 3
DB Hang Power Pull 3 Right
DB Hang Power Pull 3 Left
400 M Run


Loading at 45% of body weight.

Jag körde med två hantlar som väger ca 10kg styck (lite för lit egentligen)och sprang
på en 20m bana som jag gjorde i dojon - det blev tjugo varv och jag sprang 10 åt
ena hållet för att sedan byta och springa 10 åt andra varje gång.

Tid: 8:34 (2:50-5:45-8:34)

Kul. Dipsarna kändes bra i yttre bröstmuskulaturen.

Inga kommentarer: